Jumaat, 12 Jun 2009

Selamat Datang Ke Melaka Bandaraya Warisan Dunia Buat Ramzie Sekeluarga.


Salam Rakan-rakan MPPP KT 91/93. Gambar ini aku ambil ketika Ramzie dan keluarganya bercuti di Melaka pada 10 jun 2009.Lokasinya ialah di Menara Taming Sari.Maaf gambar ni kurang jelas sebab pakai kamera hp je.Nanti gambar2 pada Ramzie lebih jelas.
Terima kasih pada Ramzie dan keluarga kerana sudi meluangkan masa bersama keluarga saya walaupun masih penat kerana baru sampai dari KL.
Pada Amir ni no hp Hashim 0136495112 dia ngajar di muar.
Sekian dulu untuk kali ni.Tq

Dari Ismail Mohd. Hatta unit F 91/93



Buat Mail Md Hatta , aku ucapkan berbanyak tksh di layanan begitu mesra yg kau berikan semasa aku bertandang ke Melaka , kau sanggup tunggu aku hampir satu jam utk berjumpa mata dgn aku dan keluarga aku sedang jam sudah pkul 11.00mlm dan mu hendak pulang ke Muar pd mlm tu. Pah tu ada buah tangan pulak mail beri...dok sah...beri ah..teima kasihhh..pd mlm itu aku baru sapai bersama 20 org ahli keluarga berkonvoi 3 kereta dr KL terus ke Melaka , cuti2 Msia le..


Bergambar di Dataran Taming Sari, Keluarga Aku ngan Mail




Bergambar bersama kaum kerabat aku bersama keluarga mail , yg tua sekali adalah ayah aku, dan sbhg lagi yang tak sempat bergambar pada mlm tu..dok muat kamera..

dr ramzie 15 jun 2009 2:57am

1 ulasan:

KHIRUL ANUAR BIN ISHAK on 13 Jun 2009 pada 12:32 PG berkata...

Salam MAIL. Dah lama tak jumpa kau. Last sekali tengok muka kau kat TV masa ada satu pertandingan.(dah lupa nama pertandingan tu.kat TV3).
Nanti saya call kau.....Khirul

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini