Rabu, 27 Mei 2009

Hai Amir


Kabare Amir...
Mu jadi oghang Ganu le ni. Dok ingak Melaka lagi ker??

Aku dah bbinilah. Tapi sebagai episod pengenalan,aku lampirkan foto tu dulu sebab pen drive aku tertinggal kat sekolah(gambar simpan dalam tu)

Puas aku tengok gambar kau sekeluarga sampai aku zoom semaksima tapi tak nampak .Komputer aku gelap kot..Jadi aku repair sikit gambar kau supaya lebih handsome.Mudah-mudahan lebih jelas dan mak we lama kau terjelir lidah tengok kau...

Masa kat rumah wan zil, aku jumpe Che Amaludin dan Lela(bini dia) .Wan Zil kini pensyarah di IPKB.

Kepada Ramzi, betul ke aku masih handsome?? Sejak tubik maktab, tinggi aku cam tu gok..tapi berat turun naik. Jap naik jap turun.

Selepas ni aku akan kejutkan member Unit A. Aku akan kirim foto2 lama Unit A,lawatan St. John ke Medan dan lain-lain supaya ingatan mereka yang semakin nyanyuk tu..pulih kembali


Wassalam Amir,Ramzi dan semua member m3p 91-93 dan 90-92....

Mat Ju Unit A (Zulkifli Zakaria)

2 ulasan:

rakan mppp 91/93. on 30 Mei 2009 pada 8:35 PTG berkata...

lama tak tengok demo dan keluarga semuanya spesis demo..maaf gurau aje..jgn marah

rakan mppp 91/93. on 6 Jun 2009 pada 3:35 PG berkata...

Salam.. amir n zaharila..awat 2 org je..ni Harianifaidza rakan melawat melaka dulu. Amir n ila..bila korang nak besar. aku tengok anak korang je yg makin besar..

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini