Isnin, 25 Mei 2009

FAMILI AMIR & ZAHARILA UNIT B







Assalamualaiqum kepada semua kawang-kawang. Mudah2ang kalian semua sihat sejahtera dan dimurahkan rezeki dengan izinNya. Terlebih dahulu ucapang terima kasih tidak terhingga kpd saudara Mat Ramzie Marang yang berusaha melahirkan blog untuk interaksi semula dgn rakan-rakan yang hampir 16 tahun mengajar di pelosok tanah air.

Aku tahu blog ini daripada Yaya ( Geng Nibong - nama sekolah praktikum di Kuala Berang ~ Wan Zil, Nasir, Yahaya & aku ). Aku ngajor sekarang di SK Balok, Kuantan dan isteri aku di SK Sungai Karang, Kuantan. Rumah aku Taman Batu Hitam Indah dekat tempat peranginan sohor di Pantai Batu Hitam, Kuantan. Aku satu sekolah dgn Faiza Abdullah(Unit A). Di Kuantan member lain pernah jumpa dan ngajor di Ktn ialah Basri (Unit A), Zaririna (Unit E), Zul Kapten(senior), Ayu Yusnita (Nazri) di SK Beladau Kolam, Manir,Tganu.

Kami dikurniakan sepasang cahaya mata yang berusia 14 tahun dan 9 tahun. Anak sulung perempuan dan anak bongsu lelaki. Alhamdulillah anak sulung Nurul Amirah berjaya mendapat 5A dalam UPSR. Anak lelaki Muhammad Danish Ikhwan satu sekolah ngan aku. Aku dan isteri ada dapat tawaran Master UPSI jarak jauh bulan 12 tahun lepas tapi tak sambung sebab tak larat tiap-tiap minggu kena berulang ke UPSI (jauh sangat walaupun yuran murah). Kalu ada rezeki lain kali insyaAllah sambung belajar lg. Walaupun masa masa dah berlalu namun begitu MPPP tetap kekal dalam kenangan.




Sori, Mir aku ambil gbr yg zul edit tu masuk kat sini supaya jelas kelihatan.... ramzie

1 ulasan:

rakan mppp 91/93. on 1 Jun 2009 pada 8:01 PG berkata...

Salam mir, mu bila nok tambaoh lagi rakyat mu? Takkang dua je kurang2nya seri ngang aku..he...he...Eh mu pernoh jumpa rochei (shukri) ? Aku lepas maktab tok pernoh jumpa dia pada hal dia dok bukit payong je tapi ngajor kat selangor, takut tak boh balik ganu agoknya...sekian dulu coretan aku pagi ni, sebelum balik ganu & lepas tu balik kedoh pulok

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini