Khamis, 13 Ogos 2009

MULLIGAN ! (kalau ditranslate maksudnya lebih kurang 'ulang semula')

Boring, so aku teringat rakan m3p. Tak semena-mena kepala otak aku ni imbas semula peristiwa penting aku bersama korang dulu.... So aku catatkanlah...

1. Ramzi - Teammate hoki aku. Dia bengang penalty stroke aku tak masuk waktu semifinal dgn MPKTBR di MPKB untuk layak ke PESTARAMA peringkat Kebangsaan di Penang.
2. Hashan - Selalu balik bercuti naik bas sama tp tempat duduk lain-lain.
3. Adnan - Sentiasa senyum walaupun kena marah
4. Zul Panjang - Tak byk cite ngan dia
5. Zaidi - Pernah jadi feeder aku. Selalu datang Port 91 tgk TV dan selalu kalah main Saidina.
6. Mat Zan - Dia selalu nyanyi lagu Sejiwa (Spring)
7. Rahimi Jerantut - Gentle, Ketua Unit Sem 1. Selalu kena protes. Sem 2 kena guling, ha ha..
8. Ismail Hatta - Selalu kena buli dgn Mazlan & Hafiz
9. Mail Golok (Mat Lazim)- Sekejap je jumpa, tp jumpa semula di MPKB waktu Pestarama.
10.Wak (Jemadin) & Pak Ya (Yahya) - Buat assighment Bahasa Melayu, tapi bincang cakap jawa.
11. Alimin - Mat Rempit M3P. Hebak mu liming.
12. Ramu (rahimi) - Kawan aku yg sentiasa confuse...asyik bodek hamzah nak duduk Port91
13. Wan Zil - Bila main takraw selalu sebut "A bola"..
14. Abu Kasim - Sempoi, pandai bergurau tapi selalu jeling aku bila pakai seluar pendek...
15. Zafri - Bertungkus-lumus manually print T-Shirt sukan sekolah SK Wakaf Tapai....
16. Amran - Macam-macam hal aku dgn dia ni, panjang nak ceta..

Cuma nak tau di mana agaknya Hamzah (Housemate aku), Rizal (Tukang urut aku), Mazlan (Penglipurlara), Kairul (Tukang Komputer/Pengadil bola), Fauzi (Guru gitar aku),Irham (Selalu tumpangkan aku naik motor dia.

Ok, Chow Sin..
Pai UE

0 ulasan:

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini