Selasa, 16 Jun 2009

SOKONG ADAKAN REUNION DI KT & PERIHAL RAMAJAH

Assalamualaiqum member2.
Aku buka blog ini & syukur nampaknya semakin maju krn byk saeng2 dah masuk blog ni. Catatan 16 jun, gambar Mat Nor tu aku ingat sapa sbb masa kat mktb duku kurus kekek le ni dah kembang tp confirm mmg mu dah rasanya Mat Nor.
Terima kasih kpd Mail Hatta krn catat no hp Hashim Enjo UC. Kpd Mail Golok, aku ingat mu bergambor dgn mek mu kat Golok. Aku ingat lg mu kawad mcm robot, member2 tahan perut suka cara mu kawad masa tu.
Kpd Yahyaa mu ingat sohor tu gambor dpn skolah gong nangka. Mung dok singgah rumah aku gi ke kt ye padahal banglo aku letaknya di laluan kuantang ke trg.
Kpd semua mesti ingat lg akan Ramajah Sabah. Aku lupa nok crita sblum ni. Aku jupa dia masa aku ngajor kat Pekan krn dia datang ke rumah cikgu sama sekolah dgn isteri aku yg masa tu mereka sambung belajar. Tak silap aku tahun 2000. Dia beri salam kpd aku tp masa tu aku tak perasan dia dan selepas amati dia adalah Ramajah. Aku kata pd dia pandai mu bg salam. Dia kata telah masuk Islam. Syukur aku pd masa tu. Tapi skrg lost contact. Minta tolong membyer2 contact jika dpt utk join blog ni.
Mintak juga member2 tulis nama & unit selepas menulis coretan atau karya masing2. Aku sokong sepenuhnya jika adakan reunion kat kt. Cadang tempat saja di mana2 kat Kt tu. Warung Saari tepi mktb ( leni SM Sains KT) pun ok rasanya.
Setakat ni saja dulu. Ada crita n brita boleh tulis lg. Akhirnya mohon ampun kiranya member2 terasa akan coretan ni. Kalu ada itu hanyalah gurauan drp aku.

Salam n t. kasih .........................................drp Amir & Zaharila UB

0 ulasan:

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini