Ahad, 21 Jun 2009

Perkembangan Baik

Hai kawan-kawan....dan blogger Ramzi...
Aku gembira kerana kaum hawa dari unit F dah join blog ini. Ini satu perkembangan yang baik.Kepada Norizan dan Raja (PKU Unit F) ,aku kenal ko....hantarlah gambar baru dan klasik.Mudah-mudahan reunion kita nanti termakbul.

Mat Ju /Zul Unit A


Buat Mat Ju _UA , mu dok sah sebut aku ini sbg blogger , sebut ramzie aje..aku bukanlah pandai sangat tentang blog nin , untk hasilkan blog boleh lah skit2 , itu pun aku belajar kat Sabri Senior Ganu 90/92.. aku bukannya hebat sangat weh.. mung lagi hebat aku rasa lahh...drp Ramzie UD.

0 ulasan:

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini