Rabu, 16 Disember 2009

Salam mesra dari Perlis...


Assalamualaikum WBT...

Salam manis dan ingatan ikhlas terutamanya kpd rakan2 Unit E (91/93). Masih ingat kot yer kat bekas ketua unit korang ni. Alaa...aku sorang jer dari Perlis kelas tuu.. Korang semua apa habaq la nii?? Aku harap semuanya baguih dan semakin ceria sihat hendaknya.. Aku dok ikut dan dok baca lamalah jugak blog ni tapi tak dan nak masuk. Ni lah baru cuba2 nak join tulis... Boleh kot no .. tapi kena minta izin dulu drp kawan blogger kita si Romzie.. Mu kenal aku lagi dak Romzie? Kalau mu dak kenal mu tanya member baik mu .. si Merang kat Gurun tuu.. dia pun dah lama x contact aku le ni... duk sibuk study kot.

Aku le ni dah balik ke kg asal aku di Perlis. Mengajar lak di Kuala Perlis dekat jeti Kuala Perlis nak pi ke Langkawi nuu.. Aku le ni anak baru 4 orang..bini baru sorang...hehe. Dulu aku posting di Klang dan duk menyewa serumah dengan Merang Gannu, Che Nizan Perlis, Azmi Kamal Tlk Intan dan Hashim Ejom Sg Manik... semua geng M3P lah tuuu.. Pas 3, 4 thn masing2 dah berkeluarga dan membawa haluan masing2...

So.. aku pn x nak tulis bnyk2 kali ni...cukuplah sekadar mencoret yg termampu... dan nak bagi ruang kat org lain lagii..Lain kali kalau ada citer aku tulis la noo??

Ok setakat ni...wassalam...

Daripada;

Anuwar Mat Din,

Kangar, Perlis.

019-4790084.

0 ulasan:

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini