Sabtu, 11 Julai 2009

Mana kawang2 UF aku ni...????????

Assalamualaikum... seronok gak baca cerita kawang2 unit lain tapi mane kawang2 UF aku ni ye....senyap je. Sibuk ke? Blog ni aku jenguk gak hari-hari, bukan ape saje nak bace perkembangan kawang2. Hari ni baru rase nak join balik. Baru ni ade kawang unit lain SMS aku...Sayani, yang same praktikum ngan aku kat Dungun.Lepas tu aku call dia sembang2 dekat sejam jugak la. Dia sekarang ni kat Jengka, anak dah 3 pun. Yang aku teringin nak jumpa , Rosliza wife pda Khairul Anuar Kelantan UF dan Rozita (kak Ta) Kedah. Kalau ade kawang2 unit lain dr Kelantan @ Kedah yg tau no hp Kak Za @ Kak Ta hrp dpt bgtau ye..TK. Buat kawang2 UF....jom meriahkan blog ni,ok? Jumpa lagi..wassaaalam. (Raja Zam).

0 ulasan:

Pengenalan

Blog ini dicipta untuk mengembalikan semula kenangan sewaktu di MPPP KT 1991/1993 . Diharap kepada semua rakan-rakan dapat memberikan sumbangan idea, coretan , pengalaman bertugas dan sebagainya yang dapat memberi manfaat untuk dikongsi bersama serta memeriahkan blog ini.Bahan-bahan yang dikirimkan diharap tidak menyentuh perasaan,.. teruja, trauma,tersentak atau menguris hati mana-mana individu, orang perseorangan dan pihak tertentu...Selain daripada itu juga ianya dapat mengeratkan lagi silaturahim di antara kita , kpd rakan2 yang menyertai blog ni diucapkan jutaan terima kasihh(sila klik sign in, taipkan username rakanmppp@gmail.com dan password sila contact 019 934 7380 )..daripada Ramzi Abdullah (Mat Marang-Unit D Sesi 91/93)..email zie8763@gmail.com.
 

Ramalan Cuaca Hari Ini

Peta Terengganu

MPPP 91/93 Hak Cipta© 2009 Oleh Admin :: Nor Azwari ::
PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini